Καλως ηλθατε στο Helliniko Hotel & Studios στην Παρο

Καλως ηλθατε στο Helliniko Hotel & Studios στην Παρο

Απολαύστε τις διακοπές σας στα Λειβάδια 900 μ από την Παροικία

Οnline κρατηση για καλυτερη τιμη

Καλώς Ήλθατε στο Helliniko Hotel & Studios στην πανέμορφη Πάρο

Σε απόσταση μόλις 600 μέτρων από την Παροικία και 70 μέτρων από την παραλία Λειβάδια σας προσφέρουμε ένα ήσυχο περιβάλλον για ξεκούραστες διακοπές.

Βρίσκεται σε μια ήσυχη τοποθεσία και περιβάλλεται από έναν περιποιημένο κήπο. Είναι χτισμένο σε παραδοσιακό κυκλαδίτικο στιλ και προσφέρει κλιματιζόμενα δωμάτια και δωρεάν Wi-Fi σε όλους τους χώρους.

Όλα τα δωμάτια στο Helliniko Hotel περιλαμβάνουν ψυγείο και τραπεζαρία. Τα δωμάτια διαθέτουν επίσης τηλεόραση και προσφέρουν θέα στον κήπο και το βουνό από το αίθριό τους. Το ιδιωτικό μπάνιο είναι εξοπλισμένο με ντους και στεγνωτήρα μαλλιών.

Σε κοντινή απόσταση με τα πόδια βρίσκονται εστιατόρια, μπαρ και καταστήματα ενώ το λιμάνι της Παροικιάς είναι 600μ. μακριά. Η διάσημη εκκλησία της Παναγίας της Εκατονταπυλιανής απέχει 800μ. ενώ το μεσαιωνικό κάστρο της Παροικιάς βρίσκεται σε απόσταση 700 μέτρων. Υπάρχει δωρεάν ιδιωτικός χώρος στάθμευσης κοντά στις εγκαταστάσεις.



Διαβάστε στα FAQ το Σχέδιο Δράσης κατά του Covid19:


Υπηρεσίες στο ξενοδοχείο

Εξυπηρέτηση πελατών
Check in από τις 14:30. Check-out μέχρι τις 12:00. Αργότερη αναχώρηση κατόπιν αιτήματος ανάλογα την διαθεσιμότητα. Σας παρακαλούμε επικοινωνήστε με την υποδοχή. Προσφέρεται μεταφορά από/προς το αεροδρόμιο της Πάρου κατόπιν επικοινωνίας και διαθεσιμότητας.
Απίθανη τοποθεσία μόλις 900 μ. από την Παροικία
Δεχόμαστε πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες
Το ξενοδοχείο δέχεται τις ακόλουθες κάρτες MatserCard, Visa
Υπέροχο πρωϊνό
Το πρωϊνό σερβίρεται σε μπουφέ από τις 8:00 μέχρι 11:30.
Δωρεάν ασύρματο ίντερνετ
Wi-Fi διατίθεται σε όλους τους χώρους και δεν χρεώνεται .
Καθημερινή υπηρεσία καθαριότητας
Τα δωμάτια καθαρίζονται από εξειδικευμένο προσωπικό σε καθημερινή βάση

Hotel Directory & Συχνές ερωτήσεις (FAQ)

Ποιά μέτρα λαμβάνετε κα΄τα του Covid19;

ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ COVID-19

Το Helliniko Hotel & Studios λαμβάνοντας υπόψη τις οδηγίες του Υπουργείου Τουρισμού για την εφαρμογή νέων υγειονομικών πρωτοκόλλων σε τουριστικά καταλύματα της χώρας ενόψει της επαναλειτουργίας τους στα πλαίσια της νέας πραγματικότητας που έχει δημιουργηθεί από τη νόσο Covid-19, προχωρά στην κατάρτιση Πρωτοκόλλου.

Το Πρωτόκολλο περιλαμβάνει την ανάπτυξη ενός Σχεδίου Δράσης και την ανάπτυξη ενός Σχεδίου για τη Διαχείριση Ύποπτου Κρούσματος εντός των καταλυμάτων του.

Στόχος του Σχεδίου Δράσης είναι η πρόληψη εμφάνισης και η αποτελεσματική διαχείριση των ύποπτων κρουσμάτων για τον περιορισμό της επέκτασης στο προσωπικό και τους φιλοξενούμενους, σύμφωνα πάντα με τις εκάστοτε ισχύουσες οδηγίες του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας. Το Σχέδιο Δράσης συμμορφώνεται με τις συστάσεις του ΕΟΔΥ και θα αναθεωρείται ανάλογα με τις εξελίξεις.

Στόχος του Helliniko Hotel & Studios με το Σχέδιο Δράσης και με το Σχέδιο Διαχείρισης Ύποπτου Κρούσματος είναι αφενός να προστατεύσει το προσωπικό και τους φιλοξενούμενους του και αφετέρου να καθοδηγεί το προσωπικό του ώστε να λάβει τα απαραίτητα μέτρα πρόληψης και προστασίας από τη νόσο COVID-19.

Αυτά περιλαμβάνουν:

 

 

Μέτρα ατομικής υγιεινής και Μέσα Ατομικής Προστασίας

Το Helliniko Hotel & Studios λαμβάνει μέτρα για την εφαρμογή ορθών πρακτικών ατομικής υγιεινής (τόσο από τους εργαζόμενους, όσο και από τρίτους) στο χώρο εργασίας και επιβλέπει τη συνεχή εφαρμογή τους. Συγκεκριμένα:

·       Ενημερώνει και παροτρύνει το προσωπικό και τους τρίτους για συμμόρφωση με τις ορθές πρακτικές ατομικής και αναπνευστικής υγιεινής (πλύσιμο - καθαρισμός χεριών, κάλυψη μύτης και στόματος κατά τη διάρκεια βήχα ή φταρνίσματος με χαρτομάντηλο κ.λπ.).

·       Παρέχει κατάλληλες εγκαταστάσεις όπως νιπτήρες για πλύσιμο χεριών και απαιτούμενων υλικών - μέσων, όπως αντισηπτικά διαλύματα (σε μορφή υγρού, αφρού, γέλης, εμποτισμένα μαντηλάκια) και υλικά για στέγνωμα χεριών (χειροπετσέτες μιας χρήσης) στους εργαζομένους και τοποθετεί κατάλληλους μηχανισμούς για αντισηψία των χεριών στις εισόδους / εξόδους και στους κοινόχρηστους χώρους του καταλύματος, δίνει έμφαση στις περιπτώσεις που οι εργαζόμενοι έρχονται σε επαφή με το ευρύ κοινό.

·       Εφοδιάζει το προσωπικό με τα κατάλληλα Μέσων Ατομικής Προστασίας (ΜΑΠ) (μάσκες, ασπίδα προσώπου, γάντια, φιλέ προστασίας κ.λπ.), σύμφωνα με τις κατά περίπτωση ειδικές οδηγίες / κατευθύνσεις του ΕΟΔΥ, της Εθνικής Επιτροπής Προστασίας Δημόσιας Υγείας και αποφάσεις αρμοδίων φορέων.

·       Επιβλέπει την επάρκεια των αποθεμάτων σε ΜΑΠ.

·       Εκπαιδεύει το προσωπικό για την ασφαλή χρήση των ΜΑΠ βάση των οδηγιών του ΕΟΔΥ και επιβλέπει την ορθή χρήσης τους.

·       Επιβλέπει την προσέλευση τρίτων (π.χ. πελατών, συνεργατών, διανομέων, κ.λπ.) στο χώρο του καταλύματος και τους ενημερώνει ώστε να αποφεύγεται ο συνωστισμός, να εξασφαλίζεται η τήρηση των απαιτούμενων αποστάσεων και να γίνεται χρήση των ΜΑΠ.

·       Δίνει συνεχή ενημέρωση στο προσωπικό, με οποιοδήποτε πρόσφορο τρόπο, όπως π.χ. προφορική ενημέρωση, ανάρτηση ανακοινώσεων ή πινακίδων ενημέρωσης/υπενθύμισης για την ατομική υγιεινή και τα προληπτικά μέτρα σε όλους τους χώρους, διαδικτυακά κ.λπ.

·       Εκπαιδεύει σχετικά με τις απαιτούμενες ενέργειες των ίδιων των εργαζομένων σε περίπτωση εμφάνισης ύποπτων συμπτωμάτων, όπως είναι η άμεση ενημέρωση του υγειονομικού υπεύθυνου και της Διοίκησης για την πρόληψη της διασποράς του Covid-19 και η προβλεπόμενη απομόνωση.

·       Ενημερώνει και εκπαιδεύει το προσωπικό αναφορικά με τις ειδικές οδηγίες για καθαρισμό στην περίπτωση εμφάνισης κρούσματος. Συγκεκριμένα: α) το άτομο παραμένει στο δωμάτιό του με την πόρτα κλειστή, β) χορηγείται σε αυτό άμεσα απλή χειρουργική μάσκα προστασίας και χαρτομάντηλα, γ) αν υπάρχει συνοδός που επιθυμεί να μείνει κοντά του χορηγείται απλή χειρουργική μάσκα και γίνεται σύσταση για να πλένει τα χέρια του σχολαστικά μετά από κάθε επαφή με το ύποπτο κρούσμα και να μην αγγίζει το πρόσωπό του, δ) απαγορεύεται η είσοδος σε μέλη του προσωπικού στο δωμάτιο και ασχολείται αποκλειστικά ένα μέλος του προσωπικού με αιτήματα του πελάτη, ε) ο χρησιμοποιημένος εξοπλισμός ατομικής προστασίας απορρίπτεται σε κλειστό κάδο, στ) μετά την απόρριψη του προστατευτικού εξοπλισμού ακολουθεί σχολαστικό πλύσιμο των χεριών.

·       Προτρέπει εργαζόμενους και πελάτες για χρήση κλιμάκων και αποφυγή χρήσης ανελκυστήρων, από στο μέτρο του δυνατού.

 

Αρχείο Καταλύματος και Βιβλίο Συμβάντων

·       Για τους σκοπούς δράσεων προστασίας της δημόσιας υγείας, η διεύθυνση του καταλύματος τηρεί αρχείο των μελών προσωπικού και όλων των ατόμων που διέμειναν στο ξενοδοχείο (όνομα, εθνικότητα, ημερομηνία άφιξης και αναχώρησης, στοιχεία επικοινωνίας όπως διεύθυνση, τηλέφωνο, e mail), ώστε να καθίσταται δυνατή η επικοινωνία με τις στενές επαφές τυχόν κρούσματος COVID-19, που ενδέχεται να ταυτοποιηθεί εκ των υστέρων.

·       Υπάρχει η προβλεπόμενη προσοχή και ασφάλεια στο Γενικό Κανονισμό περί Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (GDPR) και ενημερώνονται όλοι οι επισκέπτες και το προσωπικό ότι τηρείται αρχείο για λόγους προστασίας της δημόσιας υγείας.

·       Επίσης, υπάρχει καταγραφή και ενημέρωση του Βιβλίου Συμβάντων COVID-19 στην υποδοχή του ξενοδοχείου.

 

Εργαζόμενοι

Κάθε μέλος του προσωπικού του Helliniko Hotel & Studios συμμορφώνεται αυστηρά με τα βασικά προστατευτικά μέτρα κατά του Covid-19. Συγκεκριμένα οι εργαζόμενοι πρέπει να εφαρμόζουν ορθές πρακτικές ατομικής και αναπνευστικής υγιεινής:

·       Συχνό πλύσιμο των χεριών με σαπούνι και νερό για τουλάχιστον 40 δευτερόλεπτα, οπωσδήποτε πριν και μετά την επαφή με χρήματα ή αντικείμενα πελατών, πριν το φαγητό, πριν και μετά το διάλειμμα εργασίας, μετά από επίσκεψη στην τουαλέτα και προσεκτικό στέγνωμα χεριών με χάρτινες χειροπετσέτες μιας χρήσης και απόρριψή τους στους κάδους απορριμμάτων. Εναλλακτικά, χρήση αντισηπτικών με βάση την αλκοόλη με περιεκτικότητα τουλάχιστον 60% αιθυλικής αλκοόλης ή 70% ισοπροπυλικής αλκοόλης.

·       Κάλυψη της μύτης και του στόματος κατά τη διάρκεια βήχα ή φταρνίσματος με χαρτομάντιλο / εναλλακτικά εάν αυτό δεν είναι διαθέσιμο, κάλυψη στόματος με το μέσα μέρος του αγκώνα.

·       Απόρριψη χαρτομάντιλων ή άλλων υλικών ατομικής υγιεινής ή μέσων που χρησιμοποιήθηκαν για την απολύμανση των επιφανειών εργασίας σε κλειστό κάδο απορριμμάτων.

·       Αποφυγή χειραψιών και γενικά στενής σωματικής επαφής, τήρησης απόστασης τουλάχιστον δύο μέτρων από τους συναδέλφους, τους πελάτες ή τρίτους σε όλους τους χώρους εργασίας, τους χώρους του ξενοδοχείου και τους χώρους ανάπαυσης.

·       Αποφυγή αγγίγματος του μπροστινού μέρους της μάσκας ή της ασπίδας προσώπου.

·       Αποφυγή αγγίγματος με τα χέρια του προσώπου.

·       Ενημέρωση υγειονομικού υπεύθυνου σε περίπτωση αδιαθεσίας ή συμπτωματολογίας συμβατής με λοίμωξη Covid-19 ή επαφής με πιθανό ή επιβεβαιωμένο κρούσμα και απομάκρυνση από το χώρο εργασίας.

·       Παραμονή στο σπίτι σε περίπτωση αδιαθεσίας και ενημέρωση του υγειονομικού υπεύθυνου.

·       Επαναφορά στο χώρο εργασίας μόνο εάν η εργαστηριακή εξέταση είναι αρνητική και μετά από 14 ημέρες μετά από στενή επαφή με επιβεβαιωμένο κρούσμα Covid-19.

 

 

Υπηρεσία υποδοχής

Το προσωπικό λαμβάνει τα απαραίτητα μέτρα υγιεινής, κρατά αποστάσεις τουλάχιστον 1,5 μέτρου από τους πελάτες και ακολουθεί τους κανόνες υγιεινής.

·       Όταν ζητείται, υπάρχει δυνατότητα:

o   ενημέρωσης επισκεπτών για την πολιτική του καταλύματος και τα μέτρα που έχει λάβει για την αντιμετώπιση τυχόν περιστατικών

o   παροχής χρήσιμων πληροφοριών για παρόχους υγείας, δημόσια και ιδιωτικά νοσοκομεία, νοσοκομεία αναφοράς για COVID-19 και φαρμακεία στην περιοχή και

o   παροχής Μέσων Ατομικής Προστασίας εφόσον και αν ζητηθούν από τον πελάτη.

·       Ειδικός εξοπλισμός (medical kit) για την περίπτωση εμφάνισης περιστατικού, όπως γάντια και μάσκες μιας χρήσης, αντισηπτικά, καθαριστικά μαντηλάκια, ποδιά, μακρυμάνικη ρόμπα, θερμόμετρο laser. Το ειδικό kit είναι εξοπλισμένο και τοποθετημένο σε σημείο πίσω από την υποδοχή του Helliniko Hotel & Studios και όλοι οι υπεύθυνοι τήρησης του προγράμματος και το προσωπικό είναι ενημερωμένοι σχετικά με τη χρήση του.

·       Το προσωπικό μπορεί να αναγνωρίζει συμπτώματα πελατών και το αναφέρει άμεσα στον υγειονομικό υπεύθυνο.

·       Χρήση προστατευτικού υαλοπίνακα στην υποδοχή.

·       Υπάρχει αντισηπτικό για χρήση από τον πελάτη στην υποδοχή.

·       Εφαρμόζεται τακτική απολύμανση των επιφανειών της υποδοχής.

·       Γίνεται κατάλληλη διαμόρφωση της υποδοχής (reception desk) για τη διατήρηση των αποστάσεων.

·       Τοποθετείται επιδαπέδια σήμανση σε απόσταση δύο μέτρων όπου στέκεται ο πελάτης, και κατάλληλη σήμανση αποστάσεων στο χώρο αναμονής. Τροποποιείται η διάταξη των επίπλων και γίνεται ορθή διαχείριση των ατόμων που αναμένουν να εξυπηρετηθούν με στόχο τη μείωση του χρόνου αναμονής και τη διατήρηση αποστάσεων ασφαλείας.

·       Αποφεύγεται ο συνωστισμός κατά το check-in/check-out, επιβλέπεται η τήρηση των σωματικών αποστάσεων.

·       Παροτρύνουμε για ηλεκτρονική πληρωμή των δαπανών διαμονής, ηλεκτρονική αποστολή λογαριασμών, τιμολογίων και αποδείξεων (αποδοχή μετρητών σε εξαιρετικές περιπτώσεις).

·       Γίνεται απολύμανση των key cards – τοποθέτησή τους σε ειδικό δοχείο προς απολύμανση μετά από τη χρήση.

·       Διεύρυνση διάρκειας check-in και check-out μεταξύ των διαμονών. Check-out μέχρι τις 10:30 π.μ. και check-in από τις 15:00 μ.μ. Με τη χρονική διάρκεια που μεσολαβεί μεταξύ κάθε check-in και check-out διασφαλίζεται ότι μεταξύ διαφορετικών πελατών το δωμάτιο καθαρίζεται, απολυμαίνεται επιμελώς και ακολουθείται επαρκής φυσικός αερισμός του χώρου.

·       Απαγορεύεται η είσοδος στα δωμάτια σε μη διαμένοντες στο κατάλυμα.

·       Η υπηρεσία σταθμευσης οχημάτων δεν είναι διαθέσιμη και οι πελάτες ενημερώνονται να σταθμέσουν τα οχήματά τους στα πλησιέστερα parking.

 

 

Υπηρεσίες ορόφου & δωματίων

·       Το προσωπικό καθαριότητας χρησιμοποιεί απλή χειρουργική μάσκα, γάντια και αδιάβροχη ρόμπα μιας χρήσης.

·       Μετά την αφαίρεση των ΜΑΠ είναι απαραίτητο το καλό πλύσιμο των χεριών με νερό και σαπούνι και η απόρριψή τους κλειστό κάδο.

·       Γίνεται καθαρισμός και απολύμανση όλων των σκληρών επιφανειών, των πατωμάτων, των καρεκλών, των πόμολων κ.λπ. με πανάκια/υφάσματα μιας χρήσης ή χαρτί καθαρισμού και σφουγγαρίστρες με αποσπώμενες κεφαλές.

·       Ο απορριπτόμενος εξοπλισμός αντιμετωπίζεται ως πιθανό μολυσματικό υλικό και απορρίπτεται σε ειδικές σακούλες.

·       Γίνεται χρήση 0.1% υποχλωριώδους νατρίου μετά από τον καθαρισμό με ουδέτερο απορρυπαντικό. Για επιφάνειες που είναι πιθανόν να καταστραφούν από τη χρήση υποχλωριώδους νατρίου, είναι απαραίτητη η χρήση αιθανόλης με συγκέντρωση 70% κατόπιν του καθαρισμού με ουδέτερο απορρυπαντικό.

·       Κατά τη χρήση των απολυμαντικών, ο χώρος είναι καλά αεριζόμενος.

·       Αποφεύγεται το πιτσίλισμα και ο ψεκασμός κατά τη διάρκεια του καθαρισμού και της απολύμανσης.

·       Για την καθαριότητα και απολύμανση στην περίπτωση εμφάνισης κρούσματος:

o   όλες οι επιφάνειες που έχουν πιθανώς μολυνθεί και όλα τα αντικείμενα που είναι εμφανώς λερωμένα/μολυσμένα με σωματικά υγρά, πλένονται και απολυμαίνονται σύμφωνα με τις παραπάνω οδηγίες,

o   το προσωπικό καθαριότητας χρησιμοποιεί απλή χειρουργική μάσκα, γάντια και αδιάβροχη ρόμπα μιας χρήσης,

o   για όσο διάστημα εργάζεται, δεν αγγίζει με τα χέρια το πρόσωπο, δεν καπνίζει, δεν τρώει,

o   μετά την αφαίρεση του προστατευτικού εξοπλισμού φροντίζει για τη σωστή απόρριψή του και το σχολαστικό πλύσιμο των χεριών με νερό και σαπούνι.

·       Σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους ενισχύονται οι υπηρεσίες υγιεινής και ειδικότερα σε αντικείμενα «υψηλού κινδύνου».

·       Εφαρμόζεται σχολαστικό καθάρισμα και πολύ καλός αερισμός δωματίου κατά τις ώρες που μεσολαβούν μεταξύ διαμονών.

·       Γίνεται έλεγχος της καλής λειτουργίας πλυντηρίων πιάτων και ρούχων ως προς τη χρησιμοποιούμενη θερμοκρασία και τη δοσολογία απορρυπαντικών.

·       Ελέγχεται η επάρκεια εξοπλισμού ΜΑΠ προσωπικού (γάντια, μάσκες, ρόμπα, κλειστά παπούτσια κ.λπ.).

·       Υπάρχει διακριτική παρακολούθηση από τη Διοίκηση πελατών με συμπτώματα για διαχείριση.

·       Μη συχνός καθαρισμός δωματίου κατά τη διάρκεια της διαμονής (αποφυγή επαφής προσωπικού καθαριότητας με πιθανό κρούσμα και περαιτέρω μετάδοση).

·       Για τις αναχωρήσεις, εφαρμόζονται 2 πρωτόκολλα:

o   Κανονικός καθαρισμός και αναμονή 24 ωρών πριν το δωμάτιο διατεθεί σε πελάτη ή

o   Σχολαστικός καθαρισμός – απολύμανση στις επίμαχες επιφάνειες δωματίου και μπάνιου.

·       Απομακρύνονται κοινόχρηστα αντικειμένων πολλαπλής χρήσης. Από τα δωμάτια απομακρύνονται όλα τα μπλοκ σημειώσεων –φυλλάδια κ.λπ.

·       Οι υφασμάτινες επιφάνειες καθαρίζονται με συσκευή ατμού (θερμοκρασία> 70°).

·       Άνοιγμα θυρών και παραθύρων για φυσικό αερισμό του χώρου καθημερινά.

 

 

Παρασκευαστήρια/κουζίνα

·       Τήρηση κανόνων HACCP από το προσωπικό της κουζίνας (αποτύπωση θερμοκρασιών ψυγείων, λίστες παρασκευασμένων φαγητών, θερμοκρασίες ζεστών παρασκευασμάτων).

·       Παραλαβή εμπορευμάτων από συγκεκριμένο μέλος του προσωπικού και πάντα φορώντας τα ενδεδειγμένα ΜΑΠ.

·       Τήρηση διαδικασίας FIFO (first in - first out).

·       Τήρηση των αποστάσεων μεταξύ των εργαζομένων στην κουζίνα σύμφωνα με τις απαιτήσεις των υγειονομικών αρχών.

·       Απαγορεύεται η είσοδος στο χώρο της κουζίνας για τους μη έχοντες εργασία. Σε περίπτωση που αυτό δεν μπορεί να αποφευχθεί, παρέχονται στον επισκέπτη κατάλληλα μέσα ατομικής προστασίας στην είσοδο της κουζίνας.

 

 

Εστιατόριο

·       Το προσωπικό λαμβάνει τα απαραίτητα μέτρα υγιεινής χεριών, κρατά αποστάσεις τουλάχιστον ενός μέτρου από τους πελάτες, συναδέλφους ή τρίτους  και χρησιμοποιεί σωστά τον προστατευτικό εξοπλισμό.

·       Απομακρύνονται όλα τα διακοσμητικά αντικείμενα.

·       Απομακρύνονται κοινόχρηστα αντικειμένων πολλαπλής χρήσης.

·       Ο πρωινός μπουφές σερβίρεται 08:00-11:00 στο Helliniko Hotel & Studios στο ισόγειο του ξενοδοχείου.

·       Μέγιστος επιτρεπόμενος αριθμός πελατών στο εστιατόριο ορίζεται ως ο αριθμός που προκύπτει από την αναλογία ενός πελάτη ανά 2 τ.μ. συνολικής ωφέλιμης επιτρεπόμενης επιφάνειας λειτουργίας του χώρου.

·       Ορίζοντα τα έξι (6) άτομα ως ο μέγιστος αριθμός καθήμενων ατόμων σε ένα τραπέζι.

·       Δεν υφίσταται όριο σε περίπτωση οικογένειας με ανήλικα τέκνα.

·       Εφαρμόζονται οι ελάχιστες απόστασεις μεταξύ των τραπεζιών σύμφωνα με την διάταξη των καθισμάτων.

 

 

Περιβαλλοντικά μέτρα

Τα περιβαλλοντικά μέτρα για τον περιορισμό της διασποράς του ιού περιλαμβάνουν τα εξής:

·       Επαρκή αερισμό των εργασιακών χώρων και τακτική συντήρηση των συστημάτων εξαερισμού – κλιματισμού. Φυσικός αερισμός των χώρων και αποφυγή του συγχρωτισμού των ατόμων σε κλειστούς χώρους χωρίς επαρκή ανανέωση του αέρα.

·       Καθαρισμό με απορρυπαντικά ή απολυμαντικά, τακτικά και οπωσδήποτε κατά την αλλαγή βάρδιας των υποδομών και των επιφανειών των χώρων εργασίας, των κοινόχρηστων χώρων όπως χώροι διαλειμμάτων – ανάπαυσης, αποδυτήρια, τουαλέτες, λουτρά κ.λπ., του εξοπλισμού εργασίας καθώς και των εργαλείων, συσκευών και αντικειμένων που χρησιμοποιούνται.

·       Απολύμανση, σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ, χώρων όπου έχει εντοπιστεί πιθανό ή επιβεβαιωμένο κρούσμα της λοίμωξης Covid-19.

·       Διάθεση και τοποθέτηση σκεπαστών κάδων απορριμμάτων, όπου απορρίπτονται αμέσως μετά τη χρήση τους τα ΜΑΠ μιας χρήσης, τα μαντιλάκια, οι χειροπετσέτες ή άλλα μέσα που χρησιμοποιήθηκαν για την απολύμανση των επιφανειών εργασίας, καθώς και είδη προσωπικής υγιεινής. Κάδοι βρίσκονται τοποθετημένοι σε σημεία και θα υπάρχει ειδική σήμανση και πληροφόρηση για τη χρήση τους.

·       Συχνό καθαρισμό των ενδυμάτων εργασίας και των συνήθων μέσων ατομικής προστασίας που χορηγούνται, καθώς και την ασφαλή αποθήκευσή τους.

·       Μέριμνα για αυστηρά προσωπική χρήση των συνήθων ΜΑΠ.

 

 

Κοινόχρηστοι χώροι

Στους κοινόχρηστους χώρους περιλαμβάνονται lobby, καθιστικά, υπαίθρια καθιστικά και εφαρμόζονται τα εξής μέτρα:

·       Καλός αερισμός των κοινόχρηστων χώρων.

·       Τοποθέτηση αντισηπτικών διαλυμάτων (σταθερές ή μη συσκευές) για την ξηρή αντισηψία των χεριών.

·       Τοποθέτηση απολυμαντικών στις εισόδους και σύσταση για χρήση κατά την είσοδο και έξοδο. ‘Εμφαση σε επιφάνειες που αγγίζονται συχνά.

·       Σήμανση για υπενθύμιση στους πελάτες να τηρούν σωματικές αποστάσεις.

·       Μετακίνηση επίπλων για αποφυγή συνωστισμού στους κοινόχρηστους χώρους (4 άτομα/10 τ.μ.).

·       Απομάκρυνση διακοσμητικών αντικειμένων και κοινόχρηστων αντικειμένων πολλαπλής χρήσης .

·       Καθαρισμός και απολύμανση όλων των επιφανειών.

·       Περιορισμός των συνωστισμών στα αποχωρητήρια.

·       Σήμανση εντός των αποχωρητηρίων για τον περιορισμό της μετάδοσης μέσω αερολυμμάτων.

 

 

Κλιματισμός και Αερισμός Χώρων

·       Αύξηση της παροχής του νωπού αέρα σε όλες τις Κεντρικές Κλιματιστικές Μονάδες (ΚΚΜ). Αποφυγή της ανακυκλοφορίας του αέρα.

·       Συνεχής λειτουργία των ΚΚΜ (24/7) ακόμα και αν δεν λειτουργεί το τμήμα το οποίο τροφοδοτούν, για αποφυγή πολλαπλασιασμού μικροοργανισμών.

·       Εξασφάλιση επαρκούς αερισμού όλων των χώρων με εξωτερικό αέρα.

·       Η αντικατάσταση των φίλτρων για τις ΚΚΜ και τις μονάδες οικιακού τύπου (split units) θα γίνεται σύμφωνα με την προγραμματισμένη συντήρηση και οι εργασίες θα εκτελούνται με χρήση και λήψη όλων των προστατευτικών μέτρων (μέσων ατομικής προστασίας, αερισμός χώρου, ασφαλής αποκομιδή των φίλτρων που αντικαθίστανται) συμπεριλαμβανομένης και της αναπνευστικής προστασίας.

 

 

Σχέδιο Διαχείρισης Ύποπτου Κρούσματος COVID-19

Εάν ένας επισκέπτης πληροί τα κριτήρια του ορισμού κρούσματος COVID-19, εφαρμόζονται τα παρακάτω:

·       Ο υγειονομικός υπεύθυνος του ξενοδοχείου επικοινωνεί με το Κέντρο Υγείας Πάρου 22840360000 το οποία αξιολογεί το περιστατικό. Εφόσον κριθεί απαραίτητο, γίνεται COVID-19 test και αν βγει θετικό ενημερώνεται άμεσα ο ΕΟΔΥ για δήλωση του κρούσματος και παρέχονται οδηγίες αντιμετώπισής του.

·       Συνιστάται στο ύποπτο κρούσμα να παραμείνει στο δωμάτιό του με την πόρτα του δωματίου κλειστή.

·       Σε ασθενή, που εμφανίζει συμπτώματα λοίμωξης αναπνευστικού (βήχα, φτέρνισμα, καταρροή), χορηγούνται άμεσα απλή χειρουργική μάσκα και χαρτομάντηλα.

·       Αν υπάρχει συνοδός του ασθενούς, που επιθυμεί να μείνει κοντά του για να τον φροντίζει, χορηγείται στο συνοδό απλή χειρουργική μάσκα και του συστήνεται να πλένει τα χέρια του, κάθε φορά που έρχεται σε επαφή με εκκρίσεις του ασθενή και οπωσδήποτε πριν ο συνοδός αγγίξει το πρόσωπό του ή φάει ή πιει.

·       Αποφεύγεται η είσοδος στο δωμάτιο του ασθενούς, αν δεν υπάρχει σημαντικός λόγος. Αν παρουσιαστεί ανάγκη, ένα μέλος του προσωπικού του ξενοδοχείου ασχολείται κατά αποκλειστικότητα με τυχόν ύποπτο κρούσμα.

·       Ο χρησιμοποιημένος προστατευτικός εξοπλισμός απορρίπτεται σε σκεπαστό κάδο απορριμμάτων και δεν ξαναχρησιμοποιείται.

·       Μετά την απόρριψη του προστατευτικού εξοπλισμού ακολουθεί πλύσιμο χεριών.

·       Η Διοίκηση λαμβάνει μέριμνα, ώστε να υπάρχει άμεσα προσβάσιμο στο προσωπικό του ξενοδοχείου επαρκές αναλώσιμο υλικό για την πρόληψη των λοιμώξεων: σαπούνι και νερό ή αλκοολούχο διάλυμα καθαρισμού χεριών, χαρτομάντιλα, απλές χειρουργικές μάσκες, γάντια μιας χρήσης, θερμόμετρα, σακούλες απορριμμάτων, υγρά καθαρισμού επιφανειών.

 

Εάν ένας εργαζόμενος  πληροί τα κριτήρια του ορισμού κρούσματος COVID-19, εφαρμόζονται τα παρακάτω:

·       Ο υγειονομικός υπεύθυνος του ξενοδοχείου επικοινωνεί άμεσα με τον ΕΟΔΥ για δήλωση του ύποπτου κρούσματος και οδηγίες αντιμετώπισής του.

·       Συνιστάται στο ύποπτο κρούσμα να παραμείνει σε συγκεκριμένο χώρο με την πόρτα του δωματίου κλειστή.

·       Σε ασθενή, που εμφανίζει συμπτώματα λοίμωξης αναπνευστικού (βήχα, φτέρνισμα, καταρροή), χορηγούνται άμεσα απλή χειρουργική μάσκα και χαρτομάντηλα.

·       Γίνεται έρευνα για πιθανή έκθεση άλλων εργαζομένων ή πελατών και ζητείται να ακολουθήσουν τις οδηγίες του ΕΟΔΥ.

·       Γίνεται απολύμανση όλων των επιφανειών με έμφαση στους χώρους εργασίας και στον εξοπλισμό που χρησιμοποίησε το πιθανού κρούσμα.

 

 

Καθαριότητα και Απολύμανση Δωματίου Ασθενούς

·       Καλός καθαρισμός των επιφανειών, που αγγίζει συχνά ο ασθενής, ιδίως αν οι επιφάνειες είναι λερωμένες με βιολογικά υγρά.

·       Το προσωπικό καθαριότητας χρησιμοποιεί χειρουργική μάσκα ΚΝ95/FFP2, γάντια και αδιάβροχη ρόμπα μιας χρήσης.

·       Μετά την αφαίρεση των γαντιών ακολουθεί καλό πλύσιμο χεριών.

·       Οι υφασμάτινες επιφάνειες καθαρίζονται με συσκευή ατμού (θερμοκρασία > 70°).

 

 

Τηλέφωνα Ανάγκης

ΕΟΔΥ 1135

Κέντρο Υγείας Πάρου +30 2284 36 0000

Ιδιωτική Κλινική Ντετόρος +30 22840 24410

Ιδιωτική Κλινική Γκράτσιας  +30 22840 24700

 

Υπεύθυνος συντονιστής

Μάνος Φωκιανός

hellinikohotel@live.com

+30 69 800 220 58

Πώς μπορεί να πληρώσει κανείς στο ξενοδοχείο;

Το ξενοδοχείο δέχεται VISA, MAESTRO και MASTERCARD. Για λοιπές πιστωτικές ρυθμίσεις παρακαλώ επικοινωνήστε με τη ρεσεψιόν μας. 

Προσφέρετε και υπηρεσίες Concierge;

Για οποιαδήποτε εξυπηρέτηση και βοήθεια θέλετε για ενοικίαση αυτοκινήτου, δίτροχου, βάρκας, για εξορμήσεις και άλλες δραστηριότητες παρακαλείσθε όπως απευθυνθείτε στη ρεσεψιόν. 

Πόσο συχνά καθαρίζονται τα δωμάτια;

Το ξενοδοχείο παρέχει Housekeeping σε καθημερινή βάση από τις 11:00 μέχρι 14:30. Πετσέτες αλλάζονται 3 φορές την εβδομάδα και σεντόνια 2 φορές την εβδομάδα.

Προσφέρετε μεταφορά από και προς το λιμάνι/αεροδρόμιο;

Το “ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ & STUDIO“ είναι στην ευχάριστη θέση να σας προσφέρει κατόπιν διαθεσιμότητας κ και kaτοπιν επικοινωνίας με το ξενοδοχείο μεταφορά από και προς το λιμάνι/αεροδρόμιο της Πάρου. Είναι απαραίτητη η ενημέρωση 24 ώρες πριν προκειμένου να κανονιστεί από τη ρεσεψιόν. 

Υπάρχει δυνατότητα φύλαξης των αποσκευών μας σε περίπτωση καθυστερημένης αναχώρησης ή πρόωρης άφιξης;

Σε περίπτωση που έχετε μια καθυστερημένη αναχώρηση από το νησί μας θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε με την αποθήκευση των αποσκευών σας. 

Παρέχονται υπηρεσίες πρώτων βοηθειών στο ξενοδοχείο σας;

Κουτί πρώτων βοηθειών βρίσκεται στη ρεσεψιόν μας. 

Προσφέρεται πρωϊνό;

Το πρωινό σερβίρεται στον εσωτερικό και υπαίθριο εστιατόριο του ξενοδοχείου, από τις 8:00 έως 11:30. Η παροχή πρωινού νωρίς το πρωί και η παροχή σερβιρίσματος πρωινού στα δωμάτια, προσφέρεται κατόπιν συνεννόησης. Παροχή σερβιρίσματος πρωινού στα δωμάτια. 

Παρέχονται παρκοκρέβατα;

Υπάρχει διαθεσιμότητα σε παρκοκρέβατα αλλά υπόκεινται σε περιορισμένο αριθμό. Παρακαλείσθε να ενημερώσετε τη ρεσεψιόν μας. 

Ποιές ώρες γίνεται το check-in / check-out;

Check in γίνεται από τις 15:00 / Check-out μέχρι τις 11:00. Σε περίπτωση καθυστερημένης αναχώρησης επικοινωνήστε με την ρεσεψιόν.

Διαθέτουν τα δωμάτια κλιματισμό;

Όλα τα δωμάτια του ξενοδοχείου μας είναι κλιματιζόμενα

Show more questions

Get In Touch

Contact Us

Please contact us if you have any questions or special requests

Phone:
+30 22840 21429
Email:
hellinikohotel@live.com
Booking
Οnline κρατηση για καλυτερη τιμη
Trip Advisor:
View Our Profile
Address:
84440 Paros, Livadia Parikia, Greece